Strona główna » Regulamin
Kontakt
  • NIP: 815-174-90-07
  • E-mail:biuro@szymart.com.pl
  • Telefon533-810-034 ( Infolinia )
    603-850-367 ( Handel )
    730-750-901 ( Reklamacje )
  • Godziny działania sklepupon - pt 9.00 - 20.00
Nasze nowości

Regulamin


§ 1. Postanowienia Ogólne


1. Stroną dokonującą sprzedaży towarów w sklepie internetowym pod adresem: http://lampyazzardo.com.pl/ zwanym dalej Sprzedawcą, jest firma:

SZYMART Szymon Babiarz wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Łańcuta pod numerem: 6051
Adres: 37-100 Łańcut os.Gen Maczka 7/24
E-mail: polampy@gmail.com
Telefon: 530-482-072 lub 603 850 367 
NIP: 815-174-90-07
REGON: 180638177
Konto: Mbank 70 1140 2004 0000 3102 7143 8422

2. Stroną dokonującą zakupów w sklepie może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, zwaną dalej Kupującym.



§ 2. Przedmioty transakcji

 

1. Przedmiotami transakcji są produkty przedstawione na stronie http://lampyazzardo.com.pl/ w chwili składania zamówienia.

2. Ceny wszystkich produktów i usług przedstawione na stronie http://lampyazzardo.com.pl/ wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

3. Wszystkie produkty przedstawione na stronie http://lampyazzardo.com.pl/ są fabrycznie nowe, posiadają wymagane atesty, instrukcje obsługi oraz gwarancję.


 

§ 3. Składanie zamówień



1. Zamówienia mogą być składane poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy zamówienia zamieszczonego na stronie internetowej Sprzedawcy.

2. Sprzedawca potwierdza otrzymanie każdego zamówienia. Potwierdzenie następuje za pomocą poczty elektronicznej w dniu otrzymania zamówienia.



 
§ 4. Formy płatności


1. Zapłata za zamówiony towar może być dokonana:
- za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
- przelewem przed dostawą towaru na wskazany rachunek bankowy,
- transakcja on-line przez centrum autoryzacji payu.pl, paypal.com


§ 5. Realizacja zamówienia


1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po przyjęciu zamówienia.

2. Czas realizacji zamówienia jest to czas od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do dnia doręczenia towaru do Kupującego

3. Sprzedawca przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą pierwszego dnia roboczego, następującego po tych dniach.

4. Zamówienie jest realizowane w terminie do 30 dni. Średni czas realizacji zamówienia to 7 dni.

5. W przypadku braku towaru w magazynie Kupujący może wyrazić zgodę na przedłużenie czasu realizacji zamówienia, wybrać inny towar o podobnych właściwościach lub zrezygnować z części lub całości zamówionego towaru. 

6. Do każdej transakcji Sprzedawca dostarcza dowód sprzedaży towaru w postaci faktury VAT.


§ 6. Dostawa


1. Dostawa wykonywana jest na terenie Polski. 

2. Dostawy realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub przesyłką kurierską.

3. Koszty dostawy ponosi Kupujący.

4. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad.


§ 7. Zwroty i Reklamacja.


 
  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2.
Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.
   
Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
     
  3.
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  4.
Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  5.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6.
Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7.
Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
 
  8.
 
W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  9.
Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
  10.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  11.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
 



Wzór odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez konsumenta: POBIERZ

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy: POBIERZ


6. Reklamacje dotyczące niezgodności towaru z umową oraz uszkodzenia przesyłki w czasie transportu Kupujący zgłasza Sprzedawcy na adres:  

Szymart Szymon Babiarz
os. Gen. maczka 7/24
37-100 Łańcut



Wzór zgłoszenia reklamacji przez konsumenta: POBIERZ



§ 8. Postanowienia końcowe


1. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi producentów.

2. Koszt połączenia telefonicznego zgodny z taryfą operatora.

3. Wraz ze złożeniem zamówienia Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie oraz przetwarzanie danych do celów wystawienia faktury, prowadzenia sprawozdawczości finansowej, wysyłki zamówionego towaru oraz informowania o statusie zamówienia. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Kupujący ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. Kupujący podaje swoje dane dobrowolnie. Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zbiór danych osobowych jest zgłoszony w ogólnokrajowym rejestrze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO).

4. W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

5. Kupujący będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl , w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

6. Sprzedawca zobowiązuje się do stosowania do kodeksu dobrych praktyk. POBIERZ

7. Sprzedawca jest również Admistratorem Danych Osobowych których zasady przetwarzania zostały określone w Polityce Prywatności 

Przejdź do strony głównej
JESTEŚMY
LAUREATEM
UCZESTNICZYMY
W PROGRAMIE