Jeśli Twoja przesyłka z zamówionym towarem jest uszkodzona, niekompletna lub też nie zawiera zamówionych przez Ciebie produktów - bardzo prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
REKLAMACJE:
Wszelkie reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową Konsument może zgłosić za pomocą formularza kontaktowego, drogą elektroniczną, telefoniczną lub też listownie na adres SzymArt podamy poniżej. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego towaru w Sklepie (kopia paragonu, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.). Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Kupującego i powiadomi go o dalszym postępowaniu. Konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep odsyła pełnowartościowy produkt na swój koszt na adres podany przez Nabywcę. Inny sposób zwrotu wadliwego produktu może zostać ustalony z działem obsługi klienta.
DO POBRANIA:
PRAWO ODSTĄPIENIA - ZWROTY:
Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" (Dz. U. 2014.827), Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty objęcia produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument nie musi podawać przyczyny odstąpienia. Konsument może odstąpić od umowy za pomocą formularza kontaktowego, drogą elektroniczną, telefoniczną lub też listownie na adres SzymArt podamy poniżej. W tej sytuacji Klient zostanie poinformowany o dalszej procedurze. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sklep udostępnia również formularz który możesz wydrukować i dołączyć do zwracanej przesyłki.
DO POBRANIA:
Zwracany towar prosimy kierować na adres:
SZYMART s.c.
37-100 Łańcut
ulica Lisa Kuli 7/4
telefon kontaktowy: 603 850 367
z dopiskiem „zwrot faktura numer: "